fredag, november 25, 2005

Jag lever

Ville bara medela för de som undrar att vi levber. Knappt. Dett ahar varit en prövning utan dess like, men vi överlevde. I fredags var jag ju på akuten med G å det visade sig att han hade kugninflamatiion+ öroninflamation. I söndags natt fick jag åka upp med T. Hon andades så "astam" likt som hon brukar göra då hon är sjuk. Det visade sig då att hon oxå hade lugninflamation.....Å jag mådde skit. Toppen.

Men vi alla är nästan friska.

Köket då? Jorå, lite tapeter å slipat golv så är det klart. Men ni sak få se bilder innan dess för det kommer nog ta en vecka eller två innan vi orkar börja på med de projekten. Ska fixa det slutet av helgen.

Pappa å hans fru S kommer hit i helgen. De bor i Linköping. S fick av oss i 50 årspresent i mars!!!! en tre rätters midda å en lektion på Make Up Store så de kommer å inkasserar den.

Här har det julpyntats oxå. Men jag tror inte att jag hinner baka lussebullar, pepparkakor o annat som ska göras innan 1a advent....kan dygnet ha 48 timmar istället????

Ja vet ni...Den 5e december ska jag börja på Eductus en 10 veckors kurs i hur man presenterar sig bättre till företag så de v´bara vill ha en.... Jippiiiiiiiiiii...
Arbetslös i en vecka till bara.......

Återkommer med mera om köket.

Trevlig helg...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ååå vad skönt att ni mår bättre äääntligen. usch vad mkt som kom på en gång!!!

Kuligt med kursen, tjoohoooo. Hoppas den är bra och du får drömjobbet sen!!! Håller tummarna iallfall :)
kram på dig och ha en härlig helg!!!

19:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida