fredag, september 19, 2008

TJAT

Shit jag är sååååååååå less på att tjata.
Igår besvarde jag ca 90 samtal på jobbet. Kan ni fatta att tom JAG kan bli less på min egen röst. Jag tjatar om samma saker hela tiden. Om å om å om å om å om å om å om å om igen
Sen hem å tjata sönder min familj. Varför räcker det inte med en tillsägelse????
Stäng av TVn, gå å sätt på dig pyjamasen, nej du får inte kolla på film, nej du får inte vara uppe längre, nej du får inte skölja munnnen med Fanta. NEJ NEJ NEJ å åter NEJ
Jag är så less min egen röst
G måste till doktorn för att hans öron måste vara trasiga.
Han lyssnar ALDRIG på vad man säger.

I helgen är det kalas för G. Hyrt ett badhus i två timmar. Hoppas det är samma antal ungar som lämnar badhuset som kom till badhuset. Men det ska nog inte vara några problem.
Lugn alla mammor jag ska ha järnkoll på dom. Jag är ju kvinna, kan hälla upp saft OCH kolla på ungar samtidigt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida