fredag, september 05, 2008

Modiga jag



Vet ni vad jag har gjort. Något alldeles galet.
Sagt upp mig!!!!!!!!!!!!!!!!
Japp det har jag, den 31/10 är min sista arbetsdag.
Jag har inget nytt jobb å jag har inte en aning om vart jag ska ta vägen, men det ordnar sig nog.
Det är många orsaker till mitt agerande som gjort att jag har kommit fram till det här.
Idag vart det känt för kollegorna å jag har väl aldrig kunnat trott att jag skulle få så mycket positiv respons av dom.
Alla tyckte att det var så modigt så av mig.
Till den enda manliga kollegan svarde jag på frågan vad jag skulle göra istället
-Jag ska satsa på en modell karriär....
Han tittade storögt på mig men jag kunde inte hålla mig så länge så hans lidande vart kort.

Idag tror ja att kollegan H hade sniffat på lustgas eller liknande. Hon var helt galen. Skratta så det spruta både tårar å cola på henne. Eller så var det mitt sällskap som gjorde henne så glad. Vi har bara tre veckor kvar att jobba tillsammans, sen ska hon hem å leverera barn. Kul för henne. Synd för mig.

Fredag idag = fredagsnys här hemma med film å popcorn. Ikväll blev det Kalle å choklad fabriken. Himla cool film måste ja säga. T tyckte den var läskig å kröp under täcket.G tyckte den var alldels underbar.

Jaja så nu är jag fri å ska till att söka nya spännande jobb.
Så hittar ni nåt alldeles världs bäst jobb så vet ni vart jag finns!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Go girl! Du hittar något nytt. Starta något med mig. Puss.

21:02  
Anonymous Anonym sa...

Oj, ja det var modigt - grattis! Jag behöver också ett cool jobb så hittar du något till mig också när du letar, säg till ;) Kram

07:28  
Anonymous Anonym sa...

Hej Cia

Härligt. Skönt när man vågar...det ordnar sig alltid. Man ångrar bara det man inte gör/vågar...
Lycka till
kram Malin

13:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida