måndag, augusti 25, 2008

VAB

Min fd chef på Amex i Stockholm har stenkoll.
Skickar alltid ett grattis när man fyller år fast man inte jobbat där sedan 2002.
Å när man jobbade där fick man alltid en blommbukett på födelsedagen + att det var pyntat med flaggor å ballonger på sin plats när man kom till jobbet på självaste födelsedagen. I gengäld att man bjöd på fika så klart.
Nu har hon tom koll på när ens barn fyller.
Allt detta är jag så impad av så det gör inget att El bosso tog fel på ett år.
SAKNAR DIG EL BOSSO.

G har svinkoppor(vart kommer det namnet ifrån???????)
Så idag var jag hos läkaren med honom, han fick penecelin å ska vara hemma i tre dagar. Passar ganska bar då jag har en del att fixa med.
Efter läkar besöket så träffade vi upp mamma å tog en fika. Passade på att slinka in på Lagerhaus.
Mamma köpte denna fina kudde till T.


Nu ska jag kolla på Singelmammorna på SVT.
Fashinerande då en av dom är höggravid å pappan inte är med i bilden.
Starkt jobat av henne. Ska bli spännande å se hur det går för henne. Jag skulle aldrig fixa det. Eller jo man skulle ju bli så illa tvungen men fy fan vad tufft.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Oj oj, inte så bra koll på åldern, jaja, att barnen blir äldre betyder att vi är ännu äldre, hmm, jag trodde vi blev yngre och fräschare!!!!!
Ja, tro det eller ej, saknar fortfarande dig och ditt glada väsen.

Kraaammm El Bosso

10:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida