fredag, april 18, 2008

Sjukstuga

Jaha då var det dags igen då.
Samtal från dagis i onsdags eftermidda att Gurra låg å sov på soffan på dagis. Hör inte till vanligheterna, alltså är han sjuk.
Så torsdag å fredag VAB.
Kan tänka mig att man är poppis på jobbet......

Efter att ha kollat på barnmorskorna på TV i onsdags så kom jag på att Nääää jag vill nog inte ha flera barn. Vill inte få nålar stuckna i tårna, vill inte pressa ut en till.
JAG.ÄR.KLAR.MED.BARNAFÖDANDET.
Så nu ska jag rabbla den mantran några 100 ggr så ska det nog ordna sig.

Men jag är väldigt nostalgisk här hemma. Kollar på fimer från de var små, kollar på kort, rotar igenom lådan med bebis kläder som jag sparat.

Gustav 2,5 år å Tyra 9 månader

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida