torsdag, april 10, 2008

Ta mig till jobbet...

...nu är jag väldigt less på att gå hemma med sjuk G. Var mysigt den första dan men nu har han förvandlats till nån slags kung här hemma.
Hämta det, nä så vill jag inte ha min smörgås, vattnet är för varmt/kallt....jag blir galen. Å han med.
Igår bråkade vi i två timmar om att han skulle ta medicin. Han vägrar. Ungen har sån jäkla stark vilja så jag blir alldeles GALEN.

Putsade sju st fönster igår å sydde nya gardiner till köket. Nu återstår bara NIO fönster att putsa.....


Finns massa jag skulle kunna göra men blääääääää, känner inte för det.

Imorgon fyller Tyrabyra fyra barre. Min lilla bebis. Hon ska få ett disco hörna i sitt rum. Köpt en disco lampa, lite speglar, lite skivor. Så nu kankse hon håller sig på sitt rum för att spela Amy Diamond på högsta volym. Jag pallar inte en omgång till med Amy om å om igen på stereon i vardagsrummet.

Nu ropar kungen att han inte vill ha skinka på mackan som han sa för 5 minuter sedan att han skullle ha. Å jisses vad ska detta sluta......på hispan tror ja!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida