söndag, april 13, 2008

Försvunnen

Detta utspelade sig hemma i lördags:
Tyra: Mamma vart är du, jag kan inte hitta dig?
Jag: Jag är här, på kontoret.
Tyra: Jaha jag trodde du var borta typ på IKEA........

Såååå mycket är jag väl inte där????

Kalas i helgen för lill myran Tyrabyra. Min lilla bebis fullde fyra.

På fredags morgon(hennes födelsedag) smög jag å F upp å började baka muffins som hon skulle få till frukost. Men vem kommer upp knatandes då om inte Tyra.
Nääääää du får inte komma upp, du måste gå å lägga dig igen å vänta på att vi kommer till dig.
Men det värsta var att hon hade en överaskning i hennes rum. Vi hade på torsdags kvällen, när hon somnat satt upp spegalr å gjort en liten disco hörna. Hon älskar att mima/sjunga å dansa å lyssna på Hits for Kids.
Men hon lovade att blunda hela tiden.
Hon gjorde som hon blivit tillsagd. Så vi fick komma å sjuga för henne. Hon vart superglad.
Sen var det kalas på Busborgen på kvällen, på lördag kom mormor å fira Tyra.
Många presenter blev det.

Jag fyllde i måndags å fick då Kate Moss parfymen av mamma! Tack mamma nu luktar jag underbart.

Imorgon är det jobb dags hoppas jag. Jag har inte jobbar på en vecka så det ska bli kul att få komma iväg å jobba.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hahaha jo så mkt är du på ikea (eller i alla fall var när vi var grannar... Saknar det, det var så kul att hänga på till ikea! :)

Vad kul med discohörna! och va jäkla kul att få lukta gott. (Går ju själv runt i pyamasuniform och helt parfym och nagellacksfri dagarna i ända, skittråkigt)

kramis

22:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida