torsdag, april 10, 2008

Världens sämsta mamman

Det är jag det!
Nu har jag å Gustav bråkat i en och halvtimme att han ska ta medicin. Jag vill att han ska ta en halv Aldedon, men han vägrar. Han vill ha i en supp i rumpan å jag tycker att han är för stor för det. Dessutom får dom sällan vara kvar då han måste springa på toa direkt efter så den kommer ut igen.
Han har 40 i feber å kräks för han har så hög feber.
Den lilla vätskan å mat som han får i sig kräks han alltså upp om man inte håller nere febern.
Så nu sitter jag här helt matt å lessen efter all bråk.
Har sån ångest över vad jag sagt å gjort mot han.
Nu ligger han å sover utan medicin.

Jag är jätte hungrig. Hade tänkt åka till Mc efter att han tagit sin medicin för att hämta mat, men det blir det inget av med nu.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker du borde vara hemmafru så du kan blogga massor istället. Men tänkte på G och hans medicin. Du kan ju ge supp ändå ifall han hellre vill ha det och när ni får ner febern så kanske han pallar att ta alvedonen tillsammans med mat sen. Äsch du har säkert redan tänkt på allt, men tänkte ju ge ett bra sjuksyrre tips här ha ha, men det e svårt med bestämda barn.

Kramar till er alla i alla fall och hur blev det med T:s discohörna?

23:47  
Anonymous Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

14:53  
Anonymous Anonym sa...

Kan man inte lösa upp Alvedon i någon dricka???? Typ brustablettAlvedon i CocaCola, det skulle kanske vara en bra kompromiss?

21:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida