torsdag, januari 10, 2008

Jag har haft stora problem här det senast halvåret.....

Vad vi ska ha för möbel vid våran röda vägg i vardagsrummet.
Detta har jag legat sömlös över många nätter sörrni.
Vi är inte behov av någon förvaring, så att kasta ut tusenlappar på skåp som ska stå tomma har inte varit nån lösning.
Vi har haft sen tidigare ett svart PS plåtskåp från Ikea där men bara en stående där har sett fjuttit ut. Å inte har det gått å köpa flera såna för de har utgått.....

Men så har jag då min personliga övervakare av IKEAS sortiment:A. Hon jobbar på IKEA å det är såååååå bra.
Fick ett sms av henne att de minsann hade de fått in två pallar med........PS plåtskåp svarta....ligger på fynd för endast 195 riksdaler......kunde ju inte bli bättre. Så en halvtimme senare var jag på IKEA å råffa åt mig två st.

Å titta så snyggt det blev då.





Sover så bra nu!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida