lördag, december 29, 2007

fy fan

..va full ja blev...
Det var ju inte menigen.
Är minsanna ensam hemma, så kollegan Hanna tyckte att detvar eb god ide´att ta nig an.
En midda på Tabaczo har väl ingen dött av...
Så här stressar man hem till förorten för att svira om. terosierar nån polare som kommer å hämtar en i förorten å skjutsar en till stan. Tack Sara min vän!!!!
Där driks det men en jäkla fart på vissa( inte kollegan)

När jag kl 0100 ska ta mig hem till förorten så ringer jag IQbefriade VL upplysninen om en tid för bussen att komma å hämta mig för nu är jag klar.
Men närå den tror att jag ska åka från Stockholms city till Orresta....jävl apucko....efter 10 min irro moment så frågar jag nån finnig 15 åring å det visar sig att nästa buss går hem en å enhalvtimme senare,
TAXI......jajaja...300 spänn....
Vem fan kom på att vi skulle flytta till Hök jäkla åsen????

Nu sitter jag här å har precis packat upp min SodaStream jag fick i julklapp.
Går inge bra....jäkla kass beskrivning....




Är så irro på mig själv att det blev så här eller ja på Hanna (hennes fel)egentligen att det blev så här.
Kommer at må piss imorrn.
Å jag har massor att gö.
Men ja hade ju kul...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida