söndag, december 30, 2007

Himmel vilka bragd..

...var på HM idag å "råkade" få syn på en sån snygg grön väska.
Den ska jag ha, tänkte jag.
Stosa omkring lite mera där inne å helt plötsligt så slår det mig väskan kanske inte är så praktisk(ja, jag kan tänka så ibland)
Väskan bestod till en viss del av ett blankt tyg som jag kan tänka mig kommer att bli fläckig å sunking ganska fort. Så jag hängde tillbaka den. Men då hittade jag en vit väldigt snygg sak...ååå va snyggt med en vit väska, den får följa med mig hem.....men vänta har inte jag en liknande hemma redan....Joho då det har jag ju....
Så kära vänner jag kom ut från HM påslös.

Det ni!

Gott nytt år på er!!!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhh, det var riktigt duktigt gjort. Vad stolt jag blir över dig. Önskar att jag kunde göra detsamma.

19:12  
Anonymous Anonym sa...

um... não sei falar sua lingua :P


mas oie

HELLO HI

19:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida