onsdag, december 26, 2007

Jag överlevde

..julen 2007.
Så, då var julen 2007 slut å kommer aldrig åter.
Den här julen har jag kommit till insikt med att man inte behöver koka knäck till ett helt kompani, man måste inte göra massa eget jul godis, man behöver inte baka Cupckes med frosting, man behöver inte göra två stora Janssons......
Det blir kaos ändå. Folk bryr sig inte. Folk uppskattar inte......
Vad är det med folk????
Jaja, en stor besvikelse blev det.
Eller så är det att man har så stora förväntningar(på vad vet jag eg inte)å så blir det inte som man tänkt sig.

Nu har jag lekt med dockskåp, spelat Lilla kycklingen PCspel,haft bilbane tävling, lagt pussel, pysslat i Petteson & Findus pysselbok, spelat Dinosarie spelet....
Är helt slut. Imorrn är det semester....ska jobba.

In i det sista höll mig från mellandags rean...men när kl var 14,50 så kunde jag inte stå emot längre....åkte ner på stan. Å jisses va folk det var där då. Värre än innan jul.
Hann springa på HM, Indiska å Åhlens innan jag upptäckte att de stänger kl 16. Vilken flopp. Kom hem påslös....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida