torsdag, december 20, 2007

Rapport

Jag har nästan återhämtat mig från förra torsdagen.
Nu är det julstress som aldrig förr
Under den här veckan har vi(jag å sambon) passat på att:
grävt upp hela baksidan för om dränering, skövla bort stubbar å stenar. ser ut som skit på tomten.
kokat knäck
bitit av en tand
varit till tandläkaren: 600 spänn för en 10 min titt i munnen
fått besked om att tanden kommer att kosta mig mellan 10-17 000.
rullat köttbullar till jul till förbannelse
ätit upp nästan alla köttbullar, måste göra mera.
slagit in alla julklappar
konstaterat att vi köpt alldeles för mycket julklappar
osv osv osv osv.....

G har haft sönder sina glasögon så han är halvblind(å tandlös han har tappat sina första tand) så det har varit fjäsk för världens bästa optiker Levin´s.
Levererade en choklad ask till dom så nu jäklars kommer vi att få änne bättre service. Om det går!!!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hihi, fullt upp som vanligt alltså :) Tråkigt med tanden, inget roligt att lägga pengar på ju.
Tack för julkortet förresten. Vi har inte hunnit skicka några i år, kom på det lite för sent så jag får säga God Jul här istället! God Jul Cia!
Kram Emma

11:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida