fredag, december 14, 2007

Oruttinerat

Jisse hur kunde jag tro att Revigör skulle kunna bota den bakfyllan jag drog på mig.
Om man börjar med lite skumpa, tar nåt glas rödvin, nåt glas vitt vin, en Baileys,nån öl, å några drinkar så kan man bara inte må bra dan efter.
Idag har jag haft sån ångest så jag har velat krypa ur min egen kropp. Jag vet inte varför med ni vet när man bara känner obehag dagen efter. Firna fest är aldrig bra att bli full på. Jag med lite alkohol i kroppen = ÄRLIG, för ärlig. Jag ska springa omkring å snacka så jäkla mycket med folk som man inte egentligen inte behöver.
Å herre som Hanna skulle säga.

Men jäklars va kul jag hade. PÅ efermiddan så kom Mickael Genberg; huset på månen mannen. Han förläste nån halvtimme. Sen var det Clas Hellgren eller var det Hellberg???? Gammal landslags målvakt i handboll. Jäkligt intressant. Sen braka det utför. Skulle aldrig kunnat gått å jobbat idag. Var tvungen att pula munnen full med tuggummi när jag skulle lämna barnen på dagis. Jag stank gammal fylla.

Stina, Nicklas å jag


Anna å Hanna

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida