lördag, september 08, 2007

I´m back....

Trodde jag väl aldrig att jag skille komma att börja blogga igen men nu jäklars. Undrar hur länge jag kommer att orka denna gång?
Den som lever får se!

Läste precis min kompis Mi:s Resedagbok. Hon är i Afrika nån stans å gör praktik på ett sjukhus där(pluggar till syrra)
Fattar inte att hon står ut. Jag skulle orka i max två dagar med utedass (I AFRIKA liksom) å inge Internet på hotell rummet...eller ja kryp innet som de bor på. Åka en fullpackad,sunkig buss (lovar att folk inte luktar hallon precis) i tre timmar för att komma åt Internet...å my god..skulle aldrig palla.
Men Mi du är bäst!!!!!!

Löradg kväll å F har fått tagit hem sina kompisr F & F för att kolla på Sverige-Danmark matchen. De för ett jäkla liv. Jag vet inte om de tror att spelarna kan höra dom eller nåt för de gapar massa kommandon till dom.
Ska jag gå ner å berätta för dom att de inte kan höra deras rop??? Nä jag låter dom de få leva i tron om att de kan höra dom.

Gs hår efter ett frisör besök.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida