lördag, juli 11, 2009

Semestern från helvete


G bölar å skriker som en galning i 5 min inne på damernas dusch, just för att han är tvungen att duscha på damernas, det finns ju tjejbaciller. Sen skriker ungen i 30 min efteråt oxå. i husvagen, med pappersväggar så hela campingen undar va fan som det är som händer. Ni som känner G vet vilka röst resurser han har. Allt är orättvist. T får mera saker än han T får vara uppe längre än han osv. Livet suger för G 6 år. Jag hotar med att nu åker vi hem.
-Ja säger T & G i kör.....den tog!!!!!!

Idag var vi inne i Västervik. Var in på Ogräs, ascool butik. Där hittade jag mina näst dyraste träskor för två år sedan. Nu hittade jag såna coola stövlar. MC boots men med höga skaft. De var så snygga så det nästan gick för mig. Endast 2799 sek. Mama mia, jag övervägde ett tag men insåg att det inte var läge.

När vi kom tillbaka til campingen började vi kolla hur vi stod med husvagen egentligen. Vi har plats nr 706, men insåg att vi stod på nummer 707....Ner till receptionen..... gick inte att ordna på nåt annat vis än att det bara var att packa ihop förtält å hela konkarongen, för att flytta allt 5 m. Sen upp med allt igen. På måndag morgon ska allt ned igen.
Semestren är underbar. Jag har 4 veckor till!!!!!

1 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Helt underbart! Vilken semester ni har! Här är ungefär lika underbart, fast vi har nog satt upp tältet på rätt plats :-).Jag har hotat K med att vi åker hem typ 100 ggr på en vecka. Är på E HELA tiden. Vädret utanför Uddevalla kunde vara bättre. Men men, vi stannar här till lördag.

17:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida