onsdag, juli 08, 2009

Depeche Mode

Jag läser på Arvikafestivalens hemsida om Depeche konseren.
Är nog ganska glad att jag inte åkte på den då jag läser kommentarerna till konserten.

"DM är ett sådant stort och fantastiskt världsband som gör sig bäst bland sina riktiga fans på de stora arenorna i världen. I Arvika bland svinfulla och höga människor som festade och snackade mer med polaren bredvid än lyssnade på konserten förstörde hur mycket som helstl!!! Dave slet och slet för att få igång den fulla publiken och Martin hade ledsnat redan efter den första låten. Det var väl en del av förklaringen till att de kortat ned spelningen med ett gäng låtar...
Ångrar INTE att jag åkte till Milano och såg dem nyligen! Det var värt varenda öre! Vartenda öre!"

kamilahfly, 4 juli, 2009 - 11:05

"Jag ångrar att jag åkte till Arvika för att se Depeche, jag skulle åkt till danmark istället.

Stå i ett hav med ointresserade aspackade människor som bara ville trängas och slåss var ganska värdelöst. Förtog hela stämningen. Märktes att de flesta aldrig varit på en depeche-konsert förut.
Såg inte heller en endaste vakt som kunde få slut på knuffet och bråket. Inget stängsel som kunde hålla trycket framåt, borta.

I övrigt var hela festivalen dåligt arrangerad, inga skyltar var man skulle gå osv, otrevliga knuff-vakter, ockerpriser på parkeringen (150kr).

Dessutom så kändes det som om Depeche bara drog av sina låtar och åkte hem, låg ingen kraft bakom det hela.
Tacka vettja Globenspelningen 2001, the Exciter tour, då var det drag."
olleolle, 4 juli, 2009 - 11:58

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida