torsdag, juni 25, 2009

Hår

Nu undrar säkert hur det har gått med hårbeväxtligheten...
Här kommer en uppdatering.
Jag har INTE köpt nån epilator ännu. Å det kommer det nog inte bli nåt av med heller. Då måste man spara så länge å det kan jag ju inte göra nu mitt i sommaren. Måste tänka på de i min närhet. Folk skulle spy om de såg mig då.
Nä sörru, i förrgår smörjdes halva kroppen in med Veet. Kanon grjer. Förutom att det redan börjar växa ut hår igen. Skulle håret på mitt huvud växa lika snabbt som på benen skulle jag ha stans längsta hår vid det här laget. Å så är ju inte fallet. Har knappt nå hår på huvudet just nu.
Jag hade packat med en hårborste när vi reste bort på midsommar.
Hur tänkte jag då?
Ja för inte behöver jag borsta mitt hår. Inte på huvudet iallafall.

1 kommentarer:

Anonymous mi sa...

Men har du provat wax då? Inte jag men funderar på det... Undrar om det gör lika ont som epilator?

17:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida