måndag, juni 15, 2009

Bilder kommer jag lovar...

...men nu måste jag veta två saker som jag hoppas att nån av er alla(7 st) som kan hjälpa mig med.
Fråga nummer 1. är det nån här som har erfarenhet av en Epilator(rakapparat som RYCKER bort håren). Kan man använda den till musen oxå? Kan man smörja in hela håriga kroppen med bedövningssalva innan man går loss på hårbeväxligheten? Hur länge håller sig håren borta? Är det som en vaxning?
Fråga nummer två:.....kommer inte ihåg då det vart så många delfrågaor i fråga nummer ett......

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej hej, jag vet inget om nån Epilator!! Men det är djävligt roligt att läsa din blogg. Cia inga språkhämningar Jörnesten. Nej lägg upp lite bilder och skriv lite mer så jag får skratta lite. Ha de gott Kram Pingel Malin (ingen blivande silversmed)

18:51  
Anonymous MI sa...

Jag har en epilator som jag testade "bikinilinjen" med en gång, men det gjorde så ont! Kom blod ur hårsäckarna down there. Sitter mkt djupare än på tex benen. Det är som en vaxning, men ondare. Men ja, lite bedövning kanske funkar? Men prova sån där intim-wax i stället. Brasilianstyle :)

00:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida