torsdag, juni 04, 2009

Oj va trött

Gudars vad trött jag varit tydligen....en hel månad.
Anledningen till att jag inte bloggat är att jag har svårt att tänka mig att folk är intresserade av att läsa om mitt simpla liv, ja mena va fasiken har jag för kul att berätta om.
Men efter uppmaning av kollegan Åsa så ska jag inom en mycket snar framtid komma med en mastodant inlägg med massa bilder.
Tex på Pingelferren vi hade där vi gjorde egna smycken hos en silversmed, på nya loungesoffan på den nyinoljade altan, på den nya husvagnen som ska hämtas imorrn, ja lite smått å gott så där.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det är jätte kul å läsa din blogg....vi som inte höres av dagligen.... ;) Håller sig liksom lite uppdaterad..... Kram på dig, syns ikväll...

//Sofie

10:22  
Blogger Åsa sa...

Jag vill se den uppiffade altanen med soffan!! Bilder baby, bilder!!

Åsa

14:56  
Anonymous M sa...

Nej, inte bli trött igen nu! Kör på, vi vill veta allt :)

22:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida