fredag, november 21, 2008

Förfall

Varför är det så att ju äldre killar bli ju tunnhårigare blir dom på huvve å ju äldre vi tjejer blir så får vi mera hår????(märk ordvalet av kön)

Ja för det är så faktiskt. Jag måste köpa en sån där trimmer till näshåren. Jag har uppåtnäsa å ganska stora näsborrar så det är ganska finfin insyn i dom. Å det massproduceras hår där.

Å F har hår i öronen. WTF är meningen med det?????

Å jag har en envis,tjockt, äckligt hårstrå som envisas med att växa på min haka. Jag rycker ut det, det går några veckor å sen PANG är det där igen. VARFÖR??????
Å jag märker det alltid på jobbet, å jag lär mig aldrig att ta bära med mig en pincett. Så nu har jag slutat spegla mig på jobbet. Jag lever efter: Det man inte vet lider man inte av. Sen att kollegorna tappar matlusten när de sitter brevid mig med min skäggväxt å hårtofsar som sticker ut ut snoken på mig är en annan femman.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag har inte svaret, men dock en medmännsika som har det lika jobbigt som du :-). Har minst två otroligt svarta och tjocka strån som envisas med att komma på hakan. Trots att man dragit ut dom med pincett tusen ggr. Och mustaschen sk vi inte tala om....usch. Det var nog tänkt att jag skule bli en karl från början, i alla fall om man tittar på hårväxten. Vi kommer sitta där när vi är 70 bast med SKÄGG! Men lugn det finns VEET!

23:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida