tisdag, oktober 28, 2008

Är jag en ond männsika?

Imorse kl 0625 stod ja å frös å svor för jag kunde inte fälla säterna i bilen, de hade fastnat(av all klibbig saft å gud vet allt vad T & G har kladdat med i bilen under alla år).
Säterna skulle fällas för att vi skulle kunna få in altan dörr i bilen som sen skulle levereras till Ryds galsmästeri.
Där de för ca 1500 kr skulle byta ut rutan.
1500 som VI får betala(självrisk på försäkringen) för att en jäkla piss 17 åring har gått å knapra svamp å sen sett gröna tomtar eller nåt .
Eller var det rutan som anföll honom?????
Är jag ond för att jag skrek när jag klämde handen kl 0630 imorse på altandörrn som pulades in i bilen att om jag träffade 17 åringen skulle spraka honom i skrevet???
Är jag det???

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det är väl bara åka dit och be honom betala vid kassa 1. polisen var ju där eller hur och vittnen. Har ni pratat med föräldrarna till den svampglada??? Jag kan tala om för dig, jag skulle inte betala ett jävla öre om jag visste vem det var. Till attack, säger jag bara.
El Bosso

18:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida