lördag, november 08, 2008

Jag lever

Det var ett tag sedan jag rapporterade nåt här.
Sen sist har slutat mitt gamla jobb på kundcenter. Å förhoppningsvis börjar ja mitt nya som säljcoach i veckan. Lite papper å lite lön å sånt som ska bli klart först.
Jag slutade på KC för en veckan sedan men jag har jobbat som timanställd där i tre dagar. Blir galen av att gå hemma så jag erbjöd mina tjänster på KC å de ville ju sjävklart ha dom. Så på måndag ska jag dit å gästspela igen. I väntan på att det ska bli klart med det nya jobbet.

I våras samtidigt som vi höll som bäst på att dränera så upptäckte vi även en vattenskada i vårat badrum. Försäkringsbolaget skickade ut någa byggare som började riva det tills dess deras boss kom å sa att skadan inte kommer att täckas av försäkringen. Så det drog¨å kvar vart det ett halvt utrivet badrum. Så har vi haft nu i ett halvår. Har inte haft tid, pengar eller ork att ta tag i badrumms renovering.

Förra veckan ringde byggfirman som var här å rev det å fråga hur det gick med badrummet. Det går inte alls, svarde ja.
Det var tur det sa bygggubben, för att försäkrings bolaget har kollat på erat ärende igen å kommit fram till att det är ett försäkringsfall.

Så här ska planeras badrum.....

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh vad skönt med badrummet. Ser fram emot å se resultatet. Spännande. Allt ordnar sig till slut....

Ha det så bra och lycka till

Kram Camilla

22:46  
Anonymous Anonym sa...

Härligt!! Den som väntar på något gott...:-)

23:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida