onsdag, augusti 13, 2008

Förvirrade jag...

... jag blir rädd för mig själv ibland.
Jag har sån skev självbild.
Jag påstår mig att vara en organisativ människa med koll på saker å ting.
Men idag vette fasiken vad som hände.
Igår upplyste jag sambo F att G skulle till ögonkliniken för en undersökning kl 8,30.
T skulle oxå kolla sin syn på BVC kl 8,15. Så F fick i uppdrag att ta G till ögonkliniken å jag skulle ta T.
Meddelade jobbet redan i måndags(mkt bra gjort av mig) att jag skulle komma lite senare.
Så morse åkte jag med T till BVC. Kom precis till 8,15 satt å sura till kl 8,30 att de aldrig ropade upp oss.
Får en svag känsla av att det är fel dag.......kollar kalendern å mycket riktigt det var nästa onsdag både G å T skulle vara på synundersökning...gahhhhhhhhhhhhhhhh
Ringer F som sitter på lasarettet med G. Han blir inte glad. Kan man ju förstå.

Jag är djupt oroad över mig själv. Hur kan det bli så här?
Nån som har en teori?????? Är det en sjukdom jag har?
Är detta första stadiet till senil dement????

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida