tisdag, juli 15, 2008

Dagens duschning

Idag fanns det inget varm vatten i duschen.
Hela campingen fick höra ett illvrål utan dess like. Det lät som om jag höll på att döda mitt barn. Men va fasiken hon hade varit inne bland getter å haft sig så jag bara var tvungen att tvätta henne.
G gav ifrån sig ett avgrundsvrål. Jäklar i mig.
Men rena är dom.

Igår var vi på Legoland i nio å en halvtimme. Jag å F var helt slut. Men inte G å T, de hade kunnat varit där i nio timmar till.
Det var kanon. Så häftigt. Kan verkligen rekomendera det.

Här i sitter jag å bloggar 23,20, F läser sagor för barnen. Lär dom vad potatis på danska heter; Kartofel, vet inte vem som fnissar mest. F eller kidesen.
Jag lova att gå å diska så det är väl bäst.
Tar med mig ett glas vin så blir allt så mycket roligare kankse man kan ta sig en fest rökers oxå.

Tack å hej!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men jag trodde du kunde flytande danska efter du har jobbat med mig och våra trevliga kunder.

Hälsa mitt trevliga hemland.

El Bosso ( som ska börja jobba på måndag, har absolut ingen lust)

12:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida