fredag, juli 25, 2008

Simrishamn


Jag å T i Kanoterna på Legoland.

Ligger i husvagnen i Simrishamn å irreterar mig på ett gäng killar som för ett jäkla liv. De måste va dags för krogen snart tycker ja. Kl är är 00.
Jag fattar inte vad ett gäng killar gör här på den här campingen. Ja mena va fasiken det är en familjecampingen med antingen pensionärer eller barnfamiljer. Kan ju inte vara så kul kan man tycka. Men der verka ha skit kul....snart kommer ragtan(JAG) å minsann berättar att det ska vara tyst kl 22 å det med basta. Nu kom det nå brudar s oxå hör ja. Riktiga skåningar oxå....

Annars har vi det kanon. Var i Danmark i en vecka ungefär sen har vi varit här sen i tisdags. Y å F har varit här oxå men åkte idag.
Vi blir här några dagar till sen vet jag inte vart det bär hän...

Har ju kanon väder.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida