onsdag, mars 12, 2008

Torka

Men inte ute. Där är det blött. Men i mitt huvve. Det är inte mycket skoj som händer här.

Min projekt ansällning börja lida mot sitt slut å det verkar som om det inte kommer att bli nåt mer än till sista augusti.
Känns piss.
Satt igår å fila på en CV å det är ju sååååååå tråkigt. Vill inte hålla på att söka mera jobb nu. Det är hemskt.
Springer hellere naken genom stan än att ge mig ut på "arbets sökar markanden".
Tänk att bli arbetslös igen........å herre nu vart det ännu mörkare i mitt sinne.

Japp så är läget här.

Å ni som legat vakna om nätterna å funderat över mitt masscara dilemma: just ni sitter Cliniques 39 garders masscara på min få fransar.
Den är inte smickrande för de korta, få fransarna jag har, men den sitter som utlovat.
Den har testats på både tårar å sitta en hel natt utan ha runnit.

Over and out!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fan du och jag får slå oss ihop i augusti. Jag lånar din mascara och så kan vi grina lite över problemet att hitta fast jobb. Sen gör vi något roligare!

13:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida