fredag, mars 07, 2008

Stort problem

Nu när jag inte bloggat på ett tag så tänkte jag slå på stort å bjussa på ett av mina värdsliga problem:
Jävla okunniga människor som jobbar i kosmetika affär.
Jag har det värdsliga problemet att jag ALLTID ca en timme efter påförd masscara ser ut som sju svåra år med mörka ringar under ögonen.
Jag ska då ha en masscara som är ny på marknaden som endast går att tvätta bort med 38 graders varmt vatten(icke Kanebo, ingen bra borste)
Jag vet inte vilket märke det är (kan ju inte komma ihåg allt man läser)
Det ska ju självklart smink bruttan veta.
Jag (dum som jag är) litar nu blint på henne.
Mitt masscara liv ligger i hennes händer.
Hon vet precis vad jag paratar om säger hon....Yeeeah right....
Hon tar fram en masscara, Shiseido.
Jag betalar å känner mig mkt nöjd.
Tills jag kommer hem å ska "packa" upp mitt inköp å börjar kolla på asken......va fan vadå Waterproof......det här är ju inte den!!!!!!

Nu är jag mycket missnöjd å ska direkt efter jobbet sverka denna masscara!!!!

Så då vet ni!!!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag ser alltid ut som en supermodell!!!! inga ringar kring ögonen här inte.
Mitt tips och Yves Saint Laurents make up artist från Paris, Paolo, är att man bara måla övre frans raden. Då ser man inte trött ut och får inga mörka ringar.
Bättre än ditt sytips á la eldprov.

El Bosso

15:21  
Anonymous Anonym sa...

Hallå dags att uppdatera. Måste få veta vad du gör.
kramar.

23:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida