torsdag, januari 31, 2008

Jag är en bitterfitta

Japp idag är jag bitter.
Inte ens skoinköpet igår kan göra mig på bättre humör.
Jag märker att jag bara blir bittrare å bittrare....å roten till allt ont är......mitt jobb.
Jag trivs jätte bra på företaget å med mina kollegor, men jag vill göra nåt annat. Jag kommer ingen vart. Känns som om jag sitter vid en vägkant å blir omkörd av alla.
De kan inte ens anställa mig. Gått på projekt antällning i snart två år. Får förlängt nån månad i taget.
Lönen är kass. Kan inte säga att det känns motiverande att gå till jobbet längre.

Å inte nog med det: Jag börjar bli fet(fetare) igen. Jag orkar inte träna, äter massa skit hela tiden. Rensar skåp på gammalt överblivet lördagsgodis som barnen inte ätit upp.

Jag skulle verkligen behöva en uppryckning.

1 kommentarer:

Blogger lyckligamamman sa...

Vad sägs om en sjujävlars 30-års skiva? Skulle min lilla Cia-gumma bli lite gladare då?
Kram

17:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida