onsdag, mars 12, 2008

Älskar mina vänner

Jag har verkligen världens bästa kollegor/vänner.
Sitter å försöka skriva ett personligt brev till min CV utan massa klyschor som;
jag är van att ha många bollar i luften balblablabla
Ber då mina kära kollegor om hjälp.
Efter några minuter rasslar det till i mail låda:

(citat hämta ur min inkorg)

Hon gillar att dra iväg och flexa på lunchen för att shoppa.
Hon är bra då hon snackar skit om kunderna så även vi , hennes kollegor får ta del av skiten på jobbet.
Hon äter bullar till frukost och tjuvröker....

Haha...nnnääääää då gumman....Se här nedan istället


En person med sprudlande energi som arbetar bra både självständigt och i grupp.
Stressiga situatiner är inget du är rädd för då du hanterar detta utmärkt.
En energibomb som man blir glad av för att din energi smittar av sig.
Du ser ingentig som omöjligt och detta är en av dina starka sidor....Det finns alltid en lösning på allt.


ett annat citat

Du är mycket lätt att tycka om.
Höjer stämmningen på vilken plats du än besöker.
Ansvarstagande (när så behövs).
Vårdar dina nära och kära.
Snabb i tanken.


ytterligare ett citat:

Jag skulle nog skriva att jag är lättlärd, uttåtrktad, serviceminded, flexibel, mycket trevlig och glad..
Listan kan bli lång...


Så brudar i fortsättningen så mailar ni mig såna här mail ca två ggr i månaden! OKEJ!?!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag som en gång för läääänge sen har varit din chef kan bara intyga. Vilken energikick man fick av dig. Det pratar vi fortfarande om. Ingen konstlad tjej där inte, du är dig själv i allt du gör, ställer upp i alla lägen och har en härlig humor.
Den som inte vill anställa dig kommer att ha ett tråkigt liv.

Så det så.

Kram
El Bosso

12:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida