torsdag, december 06, 2007

Förlåt jultidnings killen

...ja skäms som en örn......
I höstas så kom det en söt liten kille å ville sälja jultidningar till oss.
Självklart ska man stödja killen till att tjäna ihop till ett TV spel eller en DVD spelare eller vad det nu är de mutar ungarna med.
Jag kryssade i massa grejer som jag engentligen inte behöver men kan vara bra att ha. En Fantomen tidning tex, ni vet en sån där med lite tjockare omslag som kostar 100 spänn.
Jaja, ialla fall så glömmer man bort det där å helt plötsligt så står han där med alla tidningar å vill ha pengar...å inte fan tar han VISA eller AMEX...only cash.
Å det har jag aldrig. Så jag lovade att ha pengar hemma igår för då skulle han komma igen.
Det här glömmer jag så klart. Så igår stod han där igen å ville ha pengar....å jag hade inga.....FY FAN VAD PINSAMT!

Så på fredag ska han komma igen(den här gången kanske han tar med sig sin pappa eller mamma) Jag har lagt in en påminnelse till mig själv i mobilen.

Tänkte ge honom lite "dricks". Vad är lagom? Eller har ni nåt annat förslag? Godis tänkte jag men vissa ungar(trot eller ej) äter ju inte godis.
FÖRSLAG TACK!!!!!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skäms som en örn....hmmmm .:-)....är örnar speciellt bra på att skämmas...hahaha...

Alla kan väl glömma...vissa mer än andra ;-) men inte behöver du väl ge honom något extra!!!!....Han tjänar grymma pengar på dessa jultidningar!!! Det är nästan värt att ge sig ut själv med dessa kataloger...hahaha...vore väl snyggt...jag tar med barnen :-)Sköt om dig och tack så hjärtligt för den fina blomman!!!!
ps.du köper väl av mig nästa år :-)

10:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida