onsdag, november 28, 2007

Sjuk

Jag är sjuk. Inte så där döende sjuk så man tror att ens sista stund är kommen utan så där så man inte orkar gå å jobba men för pigg för att bara ligga i sängen.
Så nu sitter jag här å tänker att jag kanske inte är så sjuk utan att jag kan gå å jobba. Sitter å tänker oxå på vad mycket jag skulle kunna få gjort nu när jag är hemma å inte är döende. Tex; packa upp lite flyttkartonger som inte blev gjort då vi flyttade in, damma, skura golv, sätta upp advents pynt i fönstrerna, spika upp tavlor(Ja Fredrik, jag ska använda vattenpasset), rensa papper, rensa balnd barnens leksaker.....
Å herregud va sjuk jag blev nu.
Måste gå lägga mig nu.

2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

krya på dig!! Jag saknar dig. Går snart på semester så nu är det ingen idé att du kommer till jobbet mer den här veckan. Ses förhoppningsvis på måndag.
puss & kram

12:13  
Anonymous Anonym sa...

Jaa du låter ju verkligen jättesjuk......Tycker såååååååååååååååå synd om dig gumman.
Krya på dig :-O

// Blomman

15:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida