måndag, november 26, 2007

Våghals

Spelet vi spelade heter Våghals. Så här beskrivs det på Designtorgetshemsida:


"Tre komiker fick uppgiften att vidareutveckla “Sanning eller konsekvens”. De lyfte den klassiska leken till en helt ny nivå. I en tid då vi alla äger en mobiltelefon drabbas plötsligt även de som inte ens är med på festen. Förbered dig för en spännande kväll, fylld av oväntade händelser, avslöjanden och hysteriska skratt."

Å som jag bloggade om tidigare idag så sitter jag nu på för mycket information än vad jag behöver.
MEN en del info vara bara trevlig att få. För att citera S:
"Jag tycker du är vacker!!!;-) ....hahaha....det var ett roligt spel!!!!"

Jag utnämdes nämligen av S att vara snyggast i rummet....det ni...en lördagkväll i ett rum fyllt med massa bruttor som ståt framför spegeln å grejat i timmar.

Det kanske bara betyder att jag har de bästa makeup produkterna när det väl kommer till kritan.

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Låter ju hur kul som helst. Måste köpa till mig från tomten. Sen ska jag bjuda in alla tjejer jag känner och ingen jäkel får ljuga. Du LÄR ju berätta allt smaskigt skvaller när vi nu ses nästa gång min sjuka sjuka Cia-fia.

12:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida