måndag, oktober 15, 2007

Vilken skitdag!

Hatar måndagar. Jag vet klyscha men va fan jag gör det. I alla fall den här måndagen. Tjuriga kunder, gnälliga kollegor, en hjärnan som går på sparlåga.
Vill bara gå hem å lägga mig.

Möhippa i helgen för S som hemlighets gifte sig på midsommarafton.
En stillsam möhippa i Eskilstuna. Bodde på hotel å åt gott.
Jag mådde toppen på söndagen å det är ett bevis på att det var en stillsam möhippa.

Jag provade Revigör å det gör nog susen om man tog i lite mera på drink fronten. Måste prova en gång till för att kunna säga att det funkar riktigt. Jag brukar vara döende dan efter. Men inte igår minsann.
Jag deltog tom i familjegöra: ett besök på badhuset.

Att man utsätter sig för att ligga i en stor vattenpöl med hudavlagringar, hårstrån från både huvud å andra områden på kroppen från helt okända människor. Blää va äckligt när jag tänker på det. Ska aldrig mera bada. Jag ska skylla på mens resten av mitt liv!

2 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Då kan man använda tampong!! Då spiller man bara lite blod...

15:30  
Anonymous Anonym sa...

Vaddå gnälliga kollegor???? Va va va??? Jag är ju EN (1) av dina bättre kollegor som tillhör den sk. "Eliten" Du kanke menar scan????

/Hon där borta i andra hörnet

12:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida