fredag, oktober 05, 2007

Fredag

Fredag=vägning.....
Mindre katastrof hemma i badrummet igår.
De små badade igår å tyckte att det var för mycket vatten i badkaret så de öste ur lite på golvet där min (ibland bästa å ibland värsta vän) vågen stod.
Min våg å Viktväktarnas våg är synkade nämligen, så jag vet alltid hur jag ska bete mig vid vägningen på viktväktarna. Så jag inte bryter ihop totalt om vägen visar +. Om den gör det så vet jag ju det innan å har gjort en mental förberedning.(eller inte gått dit!)

Men den drunknade igår!!!!!! Helt död.....PANIK.....hur ska jag nu veta vilket aniskts uttryck jag ska öva på?????? Jag gjorde första hjälpen, jag pratade med den, jag ruskade på den, inget hjälpte!

Min sista utväg...lägg den på elementet upprätt så den får hämta sig lite å det gjorde underverk. Den funka!

Nu är det dags för vägning snart så nu måste jag springa å pinka, ta av mig klockan, ringar, halsband, passerkort...all onödig vikt. Ja det är ju min mage oxå men den kan jag dessvärre inte ta av mig (än)!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sååå, vad visade vågen då? + eller -?

22:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida