måndag, oktober 08, 2007

Söndag

Jag å Tyrabyra var på H&M igår. Väldigt trevligt hade vi.....NOT!
Hon sprang å gömde sig under klädsnurror å härja som f-n. När nån gammal tant stod å kolla på en tröja dök Tyra upp mellan tröjorna å skrek: Buuuuhhhhhh
Kan tyckas roande men tro mig det var det INTE.

Till slut fick jag nog av hennnes ouppfostrande beteende å hotade med att lämna henne där. Som vanligt tog inte det skruv.
Men har man sagt det måste man vara konsekvent, så jag gick å gömde mig bakom en pelare å tjuv kika på henne.

Hon satte sig på golvet å såg sur ut. Efter ett tag tyckte hon inte att det var så kul längre så hon började hojta efter mig. Så jag gick dit. Då säger hon;
- Mamma man får faktiskt inte lämna mig på det där sättet.

Ja vad gör man då??? Jag försökte hålla mig för skratt men misslyckades....
1-0 till Tyra...som vanligt!

Min lilla odåga!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida