måndag, september 24, 2007

Måndag

Fy fan vilken träningsvärk jag har haft. Trodde nåt hade gått sönder i mina stackars lår. Å på onsdag är det dags igen att skaka loss på plattan. Har lite smått ångest inför det. Vill inte må som jag gjort i helgen. Kunde ju knappt gå.
Men det förbränner fett å det har jag ju massor av så....upp på plattan å sluta gnälla.

Igår var jag värsta husmodern. Efter jag varit på bondens markand på stan så hade jag med mig 1,4 kg stor kött klump som det stod Kalops på. Så upp med Vår kokbok å på sidan 237 stod det utförligt hur man lagar kalops.
Kruxet var bara att vi var jääääääääätte hungrigra å kalops slänger man inte ihop på en kvart.
Så Mc Donalds fick sig ett besök.

Men idag minsann så blir det kalops.
Å from idag ska det det bli skärpning på matfronten.
Va fan jag kan ju inte betala 1000 spänn för att i 16 veckor stå å skämmas varje fredag för att vågen visar +.

Här ska räknas points!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida