fredag, september 21, 2007

Vikt

Jaha det var upp 0,1 kg.
Inte så konstigt med tanke på vad jag satt i mig sista veckan. Burger King, Mc Donald´s, Kebab.
Å igår var kollegorna hemma hos mig å käka tacco paj. Kaka å glasss till efterrätt.
Så, som sagt inte så kontigt....

Men på nåt vis hade jag tänkt att mirakel kan ske. Ja mena; konstigare saker har ju hänt än att vågen visar ned 1 kg även med den dieten som jag hållt under veckan....

På lunchen ska jag å några kollegor skaka loss på Vibey platta. Jag är helt såld på den uppfinningen. Det är så häftigt att man kan ställa sig på en platta i en halvtimme, göra lite moves å det är som att gymma i två timmar. KANON säger jag bara.

Jag har köpt en ny mobil som jag är kär i. Den är såååååååå bra. Det är ju så coolt att packa upp en mobil ur sin kartong, ta bort plasten som sitter som skydd för displayen, smeka den lite lätt över displayen som är alldels slät, å sen sitta i timmar å bara lära känna den. Hmm mama, va härligt!

HÄR ÄR MIN NYA ÄLSKLING!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida