tisdag, september 18, 2007

Jag är så förvirrad

..så jag glömde att jag har en blogg....närå så illa är det inte.
Men jag glömde både lösen å använadrnamn på min Viktväktar Interaktiva tjänst....så jag fick maila å förklara att jag fått hjärnsläpp. Fan jag som var så bra förut på sånt här...tror jag.
Vad har hänt????? Kan nån förklara????
För nåt år sen då hjrnsläppen kom ganska ofta så trodde jag att klanderar var lösningen på problemet. Så jag införskaffade mig några. En till hemmet, en i väskan, började använda telefonens kalender, jobbets kalender + att jag målade en dörr med skoltavel färg. Här skulle det bli ordning å reda.
Yeah right. Total förvirring. Jag skrev i en kalender men glömde skriva i de 300 andra ställerna. Så nu litar jag på mitt lilla söta huvud....ska man visst inte göra!

Kollegan har stenkoll på läget. Hon gemar saker med olika färger, skriver i kalendern med olika färg beronde på viktighetsgrad, har pärmar i olika färger med viktiga papper i ang jobbet. Jag vill oxå vara så. Jag var sån förut. Jag upprepar:
VA FAN HÄNDE MED MITT ORDNINGSSINNE?

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Det här är inte nyttigt för dig har jag ju sagt!
Tack gumman! Men jag har kontrollbehov och livrädd för att missa minsta detalj! Vet inte om det heller är så nyttigt för hälsan...

12:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida