söndag, september 16, 2007

Förvirrad

Var tvungen ut å lufta plånboken. Den har ju inte varit ute sen i fredags, herregud!

Åkte till Hälla. Där brukar plånboken får göra lite nytta. Provade dom här, men jäklar i mig vilken vinglig klack....
Jag går å hänger tillbaka dom å ska sätta mig för att sätta på mig mina gamla stövlar...som jag inte har med mig utan har hängt upp dom istället för de nya. Var bara att armbåga sig fram till ställningen å plocka ner de slitna gamla stövlarna. Fick någa småfniss bakom ryggen.....

In på mataffären. Där inne slaravar jag bort själv scanning apparaten. Men efter en del letande hittade jag den i potatisen....

Vad är det man ska tugga på för rot för att bli mer skärpt? Ät det rosenrot????
Nån som vet???????

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hahah!
Morgonens skratt gav du mig där, du är så rolig :)
Kram Emma

08:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida