måndag, september 29, 2008

VAB idag igen

Förra veckan var ja hemma måndag tom onsdag, gästspelade på torsdagen på jobbet, var hemma med snorig T på fredagen. Ihelgen börja min förkylning om å T snorar på. Så idag är jag hemmma med T igen. Men imorrn är vi friska å krya!!!!!!
Skulle ta å få iväg ansökningar till olika jobb, tänkte ja men upptäckte att ja inte har Word på den nya bärbara. Den gammla skrutt datorn är så full av virus att det knappt går att starta den. Så nu måste ja iväg med den gammla till nån data doktor så den blir kry igen.
Igår kväll upptäckte jag en skum odör i köket. Tänkte att det var blommbuketten som spred den, tog ut den så var det löst. Trodde jag. Imorse stank det pest i köket. Har skurat å luktat(med igentäppt näsa) men den försvinnet inte. Den blir bara värre å värre. F tyckte jag skulle dra ut kylen å kolla med ficklampa om det ligger en död råtta eller nåt. Kan han glömma. Galen!!!!! Får ju han göra när han kommer hem. Tyckte att han kunde komma hem å göra det nu, men han tyckte att det var onödigt.
Det är så äckligt. Nu är det lunch å magen skriker efter mat, men jag tänker inte laga mat i det där stinkköket. Så det är bara att sticka iväg å luncha. Men vart???? Tänkte ta crapfood till midda.

Är det en sån här som ligger å ruttnar i vårat kök?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Den va söt. Är det F som spränger vid sjukan? Jag såg sprängaren från fönstret o tänkte skrika o fråga hallå där äre du F?? Hälsa C! Men ja fega ur sista sekunden...

20:48  
Blogger En mammas bekännelser sa...

Hahaha, nä det var inte F som sprängde där. Han är i Kungsör å härjar.

22:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida