onsdag, juli 09, 2008

Klant arsel

Förra veckan var jag på IKEA å shoppade lite lulllull till husvagnem Lite ljus, servetter, ljuskoppar, ljuslyktor, en hylla ja lite smått å gott för 500 balubas.
Denna kasse ställdes sen i köket brevid tdinings insamlingen.
På nåt konstigt vis har en viss sambo börja lagt i tidningar å reklam i denna kasse i tron om att det är en sån kasse.....
I söndags rensade vi som bara den å åkte sedan till återbruket med allt skräp bla all reklam å tidningar(3 kassar) bla den påbörjade IKEA kassen med all lulllull i.
Å det var INTE jag som kastade den kassen.
Jag blir galen. Jag vet inte om det är för att han inte har nån känsel i fingret eller hur fan man kan missa att det ligger massa glas i kassen å inte bara tidningar.
Men när det pratas om denna incident hemma så är det VI som var klantiga å inte han. Allt för hemfridens skull.


Så, 2008 års husvagsn turné kommer att vara fattig på lulllull.

1 kommentarer:

Blogger Camilla sa...

Haha, det dar kanner jag igen; det ar ju aldrig bara mannen som klantat sig - alltid VI :-) Ha sa kul pa semestern!!

13:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida