tisdag, juli 01, 2008

Vad fan är det med folk???

Igår var vi på Max.
Där sitter vid å njuter av våran himelskt goa Frisco burgare(jäklars va god den är)
Efter ett tag känner jag hur det börja lukta koblaja. Riktig jäkla stank av koblaja. Jag börjar kolla runt om kring mig men ser ingen kossa som står å bajar.
Efter nån minut håller jag på att avlida av stanken.
Det går inte att äta, då förstår ni ju själva hur stark stanken var.
Jag reser på mig för att hämta en servett att håla över munnen å då passerar jag en ung kille i tjugo års åldern med blåställ på sig å han stinker satan i gatan.
Kollar ner på hans kängor som är alldels fulla med kobajs eller lera. Alltså inte ett litet tunnt lager på sulan utan på ett tjockt tjok som går upp långt på kängorna. Å sitter där å viftar med benen.
G står å stirrar på honom å viftar med handen framför näsan å säger;
-Det luktar inte särskilt gott här.
Killen sitter helt oberörd av Gs kommentar å väntar på sina polare som sen kommer med maten. De är fullt normalt ickeluktande klädda.
Hur fan kan man :
1. gå in på ett ställe som folk sitter å äter på med denna klädsel som stinker.
2. kompisarna....hur fan tänkte dom å hur stod dom ut?
3: varför går man inte ut å sätter sig, han måste ju ha fattat själv att han stank.

Jag var tvungen att rusa ut å kippa efter andan.
Jävla pucko!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida