måndag, maj 26, 2008

Länge sen..

...jag uppade här men om man inte kanppt hinner gå på klosett så hinner man ju knappast att blogga. Men jag lever...kanppt....
Sjukt mycket på jobbet. Folk är som galna. När de fått fakturan är de helt vilda å slänger sig på telefonen å gapar å skriker å gnäller å gnäller å gnäller å gnäller å gnäller...ja ni fattar.
Sen hem till en invalido å två kids i värsta trotsen.
De driver mig till vansinne.
Men jag älskar dom (ifall ni börjar tvivla)

I helgen var pappa här å hjälpte oss med altanen. Lite fin lir kvar att göra. Men med Fs kunskap å med mina händer ska vi nog kunna fixa det här.
Han står å pekar å jag utför. Som upplagt för irro utbrott!

Uppföljning kommer inom en snar framtid.

Men kära vänner ni får vänta med den planerade tak ferren som vi hade tänkt att ha. Det kommer i slutet på sommaren istället.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida