söndag, maj 18, 2008

Kan det inte bli måndag snart...

...shit hur ska jag orka.
Han, invaliden, är inte att laja med. Det kryper nog i hans kropp för att han inte kan göra nåt. Han är inte van med att sitta stilla länge å inte kunna göra nåt.
Idag fick jag panik å drog till IKEA med T. Bara för att komma hemifrån. Kom nyss hem. Självklart vart det en sväng på Hälla Shopping oxå. Handa lite sommarkläder till mig. Å en sol hatt å solbrillor till T. Som han ville ha på sig på stört. Så där gick hon i 5 graders blås, å en regnkappa å sol brillor å solhatt. Mycket stilig.

Jag har alltid undrat vad de som bor i lägenhet gör på helgerna, ja mena om det inte finns ett hus att spika eller skruva på. Det är så här de lever alltså...fritt. Bara göra va de känner för på helgerna. Skönt men jag skulle få panik(å F med) som jag nu har märkt.

2 kommentarer:

Blogger Mammatrollet sa...

Men? har inte F två händer? Han kan väl använda den andra att spika med :)

00:09  
Blogger Sus sa...

Ni kommer att fixa det och du blir snart en "handyman" :)

21:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida