fredag, maj 02, 2008

Förlåt Västeråsare...

...för att det regnar idag. Det är mitt fel...eller ja min kleptoman till dotters fel.
Ske berätta varför:
Jag har sått gräsmatta å för att fröna ska börja växa så behöver de vatten. Å för att kunna vattna måste man ha en nyckel till vatten utkasteren. Nyckeln låg i trappen imorse. Efter att jag skjutsas barnen till sin farmor imorse skulle jag börja vattna. Men nyckeln låg inte kvar i trappen. Nä sörrni den ligger i Tyras ficka, fickan på jackan, jackan som Tyra har på sig, hos sin farmor i Hallsta.
När farmor upptäcker nycekln i Tyras ficka så säger Tyra att hennes mamma hade minsann sagt åt henne att ta med nyckeln till farmor. Men det fick inte farmor berätta för mig, för det var en hemlis.
Så det var bara att börja dansa regndansen!
Det är därför det regnar idag!!!
Kleptomanen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ett tips....8 hylsnyckel funkar lika bra.

/Camilla

18:19  
Blogger Mammatrollet sa...

hahaha tyrabyra. vicken bustjej. men det gör inget att det regnar. känns mycket bättre för mig som ändå ligger i sängen. tackar tackar :)

18:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida