tisdag, april 29, 2008

Imorgon...

...har jag tagit ledigt. Sååå skönt. Nu sitter jag här å tänker på allt jag kan göra på min lediga dag:
åka till Tuna Park å shoppa
åka ner på stan å shoppa
åka till Ikea å shoppa
städa
tvätta
styrka
åka till Barkarby å shoppa
så gräsmatta
baka
laga massa matlådor å frysa in
safta å sylta
eller bara ligga i sängen hela dan å lata sig(skulle aldrig fixa det, skulle dö av ångest över att inte göra nåt då det finns så mkt att gö)
åka till Lotta å fika(äru hemma imorrn Lotta?)
åka till kemtvätten med dynor till utemöblerna
tvätta dynorna själv för det var så dyrt att lämna till kemtvätten

Å herre vilken ångest jag fick nu. Å allt detta ska göra mellan 9-13 då barnen är på dagis.
Lika bra att jobba å sitta beklaga sig över allt som man inte hinner göra för man måste jobba.

1 kommentarer:

Blogger Mammatrollet sa...

Hallå där vännen. vad gör ni ute i förorten? Är allt bra?

15:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida