måndag, november 12, 2007

Oj...

...här var det ett tag sen jag var å rapporterade...men det händer ju inte så mycket i mitt liv. Det rullar på med det vanliga, äta, sova, jobba, torka bort musbaja på skärbradan i köket varje morgon, jobba lite till.......

F är borta hela veckan så jag är själv med mössen.....va fan gör dom i mitt hus???
Spindlarna håller sig borta eller så är de framme då jag inte ser det. Har inte sett nån på länge. Å inge spindel bajs har ja sett. Bajsar spindlar???
En ihjäslagen spindel


Om de(mössen) nu måste hålla på å härja i vårat hus så kan de väl göra det snyggt. Lämna baja efter sig får ju oss bara att försöka fånga dom i våran hitechmusfångare; en låda med en giljoti i. Komma här å tro att man springer omkring i vårat hus utan följder...ha....
Kankse ska lägga fram bilden på spindeln åt dom så kankse de fattar vad det här våldgästande kommer att leda till.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida