måndag, oktober 29, 2007

Rensningens tid

..den rubriken har ja haft förr.

Men nu gäller det rensning av onödiga utgifter. Har nyss betalt massa tråck räkningar. Blääää va tråkigt å ångestframkallande det är. Summan bara växer å växer å man ser ner på sin hög med räkningar som man har kvar att mata in. Den tar aldrig slut.
Den här månaden hade vi inte så mycket tyckte jag. Men det var dagisfoton, försäkringar, TV licens....å massa tidningspremunationer.
Så nu har jag sagt upp Amelia, Hus & Hem, mama, Glamour(den var helt kass ändå). Så nu har jag bara VLT kvar.......ska nog säga upp den oxå. Många bäckar små...(hatar det uttrycket då det handlar om pengar)
Hur ska det här gå????

Jag kommer att vara helt lost när det gäller inredning hur man ska uppfostra barnen, hur jag ska klä mig, vilken kändis som är på smällen, vilka som ska skiljas, vilken masscara som är bäst........Å HERREGUD jag kan lika bra gå å dö.
Å sen är det måndag oxå.
Bäst jag går å tar mig en till bulle(5:e ikväll)

1 kommentarer:

Blogger hanna sa...

Bra Cia och Grattis Fredrik!!!

12:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida