söndag, september 30, 2007

Söndag

Mår prima idag. Tog det rätt lugnt igår. Mådde ju inte så där jätte bra efter fredagens ölande.
Fan jag vart rätt yr i mössan av all öl vi drack. Hmm börjar komme på saker jag sagt...vissa saker ska man inte säga högt, men jag råkar alltid göra det efter nån öl så där. Det måste vara nån slags sannings serum i alkohol.
Om jag skulle bli tillfångatagen av FBI nån dag, å det skulle försöka pressa ur mig sanningen om nåt hemligt uppdrag jag varit på....ge mig öl då jäklar ska ni få höra på grejer!!!

Ny vecka, nya möjligheter att försöka att gå ner nåt gram till nästa vägning. Fan va svårt det var den här gången då. Fattar inte.

Jag vann månads lotteriet på jobbet....ett present kort på ett SPA.....mmmmmm mysigt. Ska boka på stört i morrn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida